Kami Bersendirian - Tetapi ???? Rezeki Dari Yang Maha Esa.


Kira-kira 2 km daripada bangunan menyerupai TESCO yang di rancang tetapi tidak menjadi..di Simpang 4 Kangkong milik pengusaha Cina ?? Melayu??? atau siapa??? terdiri sesebuah RBL yang besar dan tersergam.. Kedua-duanya dibina menghadap ke kawasan sawah padi yang terbentang luas...

Tidak kira siap pemiliknya.. jauh dari rumah orang.. JAGA-JAGA jika kawasan tersebut punyai ramai PENAGIH.. KECURIAN AKAN MENJADI PERKARA BIASA KELAK..Manusia yang bergelar penagih..tidak mengira apa jua warna kulitnya.. akan mencuba mencuri apa saja yang boleh dijadikan wang.. HALAL DAN HARAM SUDAH TIDAK DIKENALI LAGI.. ITULAH NAJIS DADAH..

RBL yang dibina perlu punya ciri-ciri keselamatan supaya assesoris dalamannya seperti amplifier, speakers, twitters, humidifiers, bunyi burungnya atau apa saja yang boleh dijual akan terdedah kepada pencuri.. Minggu lepas..RBL salah seorang teman kita juga telah kecurian..menyebabkan beberapa peralatan terpaksa diganti.. Silap Pak Din.. terlupa kepada ciri-ciri keselamatan..

Jadi beringatlah kawan-kawan jika RBL kita terletak jauh dari penempatan..ciri-ciri keselamatan amat penting.. mula-mula peralatan..kemudiannya sarangkan??

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments