Burung Pun Masuk Parti Politik????

Burung tidak mengenal siapa pemilik rumahnya Melayu, China, India, Siam, Mat Salleh atau sesiapa sahaja... Janji rumahnya selesa dan ditempat yang sesuai... akaan masuk menginaplah mereka seterusnya membiak dan menetap di situ..

Mereka juga tidak memilih rumah yang macam mana: batu? kayu? zinc? zinclom atau apa jua??? keselesaan juga amat penting bagi mereka.. juga keselamatan untuk mereka anak beranak atau cucu cicit...

Begitulah juga dengan rumah ini..pemiliknya orang PAS, UMNO, MCA, MIC atau apa?? tak kiralah janji apa yang mereka cari ada di situ.. Mereka tidak melilih untuk siapa sarang mereka dibina?? janji mereka dijaga supaya dapat membesarkan anak-anak mereka dan meningkatkan populasi mereka. HANYA ALLAH YANG MENENTUKAN REZEKI UNTUK SIAPA?? SESIAPA JUGA YANG BERUSHA DAN MEMINTA..INSHA ALLAH AKAN DIKURNIAKAN KEPADA MEREKA..

Jadi jangan lupa berdoa dan bedoa..supaya apa yang diajati dimakbulkan ILLAHI.. Rumah burung ini di bina di MARKAS PAS, Serdang.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments