Apa Yang Menarik Pada Warna - Menceriakan Pemilik

Pak Din kini cuba mewarnakan RBL yang dibina.. supaya ada keceriaan pada RBL kita.. Lihat sahaja pada RBL yang canggih-canggih disekeliling kita... ermmm..tidak semacam dulu jika buat RBL.. nampaknya macam sebuah rumah "hantu".. gelap.. menyakitkan mata memandang..warnanya hanya kelabu..warna bata dan simen.. Kini cuba kita lihat di kawasan bandar dan pekan kecil...CERIA SEKALI..

Apa mungkin.. burung juga dapat melihat dan memilih rumah yang kelihatannya cantik?? bolehkah mereka mengenali mana satu rumah yang mereka ingin duduki melalui warna luarannya??
Jika mereka pandai melihat dan memilih..apakah mereka akan memilih rumah yang muram dan menakutkan?? tanyalah burung... kalau kita tentunya memilih yang cantik dahulukan?? Even bagi kita memilih isteri/suami... kita disarankan memilih yang cantik bagi mata memandang..tentunya burung juga diberi pandangna yang sama ??


Begitulah usaha Pak Din bagi menceriakan RBL kita ang kita bna bersama.. warna combination yang lain dari yang lain.. warna yang menonjolkan

membezakan rumah manusia dan rumah burung.. tentu menyenangkan burung memilikan?? HARAPAN PAK DIN BEGITULAH..

Moga dengan keceriaan ini membawa kesenanganpada ynag melihat dan pada yang ingin mendudukinya...INSHA ALLAH..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments