Semalam di Batu Kurau...

Semalam Pak Din melawat rumah burung yang sedang dibina di Batu Kurau, Perak...RBL teman Kita yang telah hampir siap.. Pak in dipanggil pekerja...BATA TAK CUKUP... jadi Pak Din menghantar bata-bata yang diperlukan dalam 4-wheels Pak Din.. sesampai di sana 3 orang teman baru dari Kuala Kangsar menanti Pak Din untuk melihat rumah yang sedang dibina.. Kata salah seorangnya beliau juga peminat setia blog Pak Din.. Alhamdullilah..bertambah ramai yang menunjukkan minat.. untuk mencEburi bidang industri inikan??

RBL baru milik teman kita dari Shah Alam.. sudah 80% siap..sedikit dinding perlu dinaikkan kemudian bumbung akan menyusul dalam sehari dua lagi.. Selepas itu rumah akan dicat dan peralatan dalaman akan disediakan.. Mungkin di awal bulan Oktober burung sudah boleh dipanggil..INSHA ALLAH. TENTUNYA PEMILIKNYA sedang berdebar menungguu...NASIHAT PAK DIN SAMA-SAMA LAH KITA BERDOA AKAN KEJAYANNYA..

Akan pelawat Pak Din dari Kuala Kangsar..mereka menyatakan minat untuk Pak Din membina rumah yang serupa di lokasi beliau di Kuala Kangsar.. Insha Allah Pak Din tak punya masalah..cuma kini FIRST COME FIRST SERVE.. SIAPA YANG BAYAR DULU..RUMAHNYA DI DAHULUKAN..ITULAH CARA PAK DIN BEROPERASI..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments