Rumah Mewah RBL..5Tkt. Canggih- Mahal. Apa hasilnya ?..

RBL ini...lokasinya dekat Sungai Merbok, Kedah. Sungguh canggih!!. Satu pelaburan yang besar Hampir 1 juta..... dicat dengan warna menarik. Sekali lihat serupa bangunan kerajaan atau sekolah. Pemiliknya berbangsa Cina. PakDin telah melawatnya semasa pembinaan RBL ini 2 tahun telah berlalu. Sehingga kini hasilnya masih belum memuaskan, cuma dalam 1 kilo sahaja. Puas pemiliknya berulang alik ke Indonesia (Medan) dalqm usaha mendalami ilmu dan bagi mencari kejayaan. Pola Iklim dan suasana kita berbeza.

Sesuatu Inovasi perlu dilakukan oleh pemilik .... bagaimana ?.. Jika anda pemiliknya, anda perlu berusaha.... dengan lebih gigih.. Pelaburan yang besar telah dibuat.. bertanya kepada yang lebih arif.. cuba dan mencuba selagi mampu.. selepas itu berbanyakkan doa.. Insha Allah Allah Maha Besar.. Maha Memberi.. Maha Pengurnia.. Nescaya kita akan mendapat bantuan di satu hari.. kita. Berusaha dan berdoa padanya. Bayangkan jika kita melabur sebagini besar modal apa akan

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments