Kami Bersyukur - Rezeki Di Bulan Puasa .

"Alhamdulilah ... saya balik bercuti untuk berhari raya di Jertih (Terengganu). Alangkah gembiranya dan bersyukurnya saya dan keluarga bila RBL ini dibuka pertama kalinya saya dapati telah ada beberapa tumpukan putih tahi burung".

"Hampir sebulan Pak Din merasmikan pelancarannya di Blog ini. Bersyukur...telah nampak kemajuan dan kini telah banyak burung setiap hari & petang berlegar keluar masuk. Harapan saya dan keluarga moga keadaan ini kekal dan terus nampak kemajuan. Moga kaum bumiputera di sini akan sedar dan mengikuti jejak saya kelak".

Begitulah berita paling manis yang Pak Din terima dari teman kita di Jertih...rumah yang paling cepat dimasuki dan ditiduri burung yang pernah Pak Din buat.. Jom sama-sama kita doakan kejayaan teman kita ini kelak.. Akhir sekali Pak Din menerima ucapan "Selamat Menyambut Hari Raya" dari Wan dan Keluarga pada Pak Din dan keluarga serta pembaca sekelian..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments