Tiga Tokey Burung Yang telah Berjaya...


Tiga buah rumah yang dipaparkan ini punya pemilik yang berbeza tetapi ketiga-tiganya milik non-bumis.. Kesemuanya terletak di Bandar Serambi Mekah.. dan kesemuanya juga telah mengeluarkan hasil yang lumayan...

Rumah disebelah kanan ini telah 5 tahun beroperasi..dan anda tahu berapa hasilnya setiap bulan?? tidak kurang dari 10 kg.. Erm banyakkan?? alangkah bagusnya jika kita sudah

mula buat rumah sejak itu?? tentu hasinya sedemikian jugak kalau tak lebih.....

Rumah burung ini milik seorang pengimpal.. baru setahun beroperasi... hasilnya ermm... rasanya masih belum dikutip.. tapi entah rumah yang keberapa??
Rumah ini pula milik seorang jutawan yang telah mempunyai 20 buah rumah di serata Semenanjung Malaysia?? Mungkin.. Beliau adalah antara yang terawal memulakan industri ini.. Mungkin di satu masa dulu belia membeli rumah-rumah yang punya sarang burung lain... diambil telor dari tempat lain dan menggantikan dengan telor burung layang-layang ini??? Tak siapa yang tahu kecuali tuan yang empunya..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments