Teknik Menyingkap Pasaran Di Cina (Harga/Tempat)- Jom Kita Membuat Lawatan.

Di sini Pak Din dedahkan sedikit tip-tip cara menyingkap (view) pasaran harga sarang burung kotor dan bersih di negara pasaran terbesar iaitu dari tembok besar China. Portal (Alibaba.com) yang amat popular di sini didedahkan harga pasaran dan pembeli d idaerah China yang terbesar dan begitu maju dalam industri "B to C" dan B to B (Bussiness to Customer/Bussiness to Bussiness) yang memerlukan sarang secara kontrak atau perseorangan.

Banyak lagi teknik-teknik yang anda boleh diaplikasikan untuk mendapatkan pasaran dari pembeli yang tulin (genuine buyer) dari Negara Singapore/Jepun/Korea/Taiwan/US dan Eropah. Anda boleh berchatting/email/menghubungi terus/membuat sidang video dan membuat susulan lawatan atau mengadakan perhubungan terus ke China. Anda juga jangan segan/malas bertanya pada MITI (rujuk lawatan usahawan 60 orang dari China yang melawat Malaysia baru-baru ini) Contoh :- Sebagaimana kawan Pak Din seorang Ustaz Sek. Agama Rakyat beliau telah berkunjung bersama rakannya yang telah lama berurusan dari Indonesia dengan pembeli China.

Akhirnya beliau seorang ustaz mendapat harga sarang yang lumayan. Seorang lagi kawan Pakdin dari Arau (Perlis) melawat China awal tahun 2010. Harga...ooo boom.....Yang penting kita yakin dengan barangan yang tulin /terus dari ladang (RBL) kita untuk berjaya... Kejujuran dan keikhlasan penting... .Fikirkanlah...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments