Rumah Di Antara Sawah & Kebun - Lokasi Baik

Rumah burung ini terletak di lokasi yang amat menarik sekali di antara dua habitat yang berbeza.. dibelakangnya kebun kelapa dan buah-buahan dan di hadapannya sawah padi. Habitat yang berbeza menyediakan satu kombinasi yang baik bagi serangga berpindah dari kawasan kebun ke kawasan lapang..

Dua kawasan berbeza ini juga menyediakan kepelbagaian spesies serangga yang diperlukan oleh BLL Gua ini untuk makanan mereka. Penghijrahan hidupan liar seperti biawak, burung-burung lain, mamalia dan lain-lain juga dari kebun ke sawah akan mengganggu serangga yang ada di dalam rumput untuk terbang ke udara bagi mengelakkan musuh mereka. Dan ini membantu BLL untuk menangkap serangga yang terbang tersebut.. Jadi peluang mereka mendapatkan makanan adalah lebih cerah.

Menyediakan rumah yang paling dekat untuk BLL ini adalah satu rahmat bagi burung dan kita berpeluang cerah untuk menarik lebih banyak burung dengan lebih cepat untuk masuk kerumah kita..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments