Pelaburan Yang Ambil Masa Panjang Untuk Pulangannya..

Sebuah RBL di Ulu Pauh bakal disiapkan tidak lama lagi..Pemiliknya seorang usahawan Cina. Banguna RBL 3 tingkat ini berukuran 30'x60' dengan tingkat bawahnya bakal dihuni oleh pengusaha atau sanak-saudara pemiliknya. Tersergan indah ditepi jalan, ianya menarik pandangan Pak Din.. Pembinaannya berkos tinggi dengan bahan binaan bata merah dengan dinding dwi-lapisan bagi mengurangkan kepanasan terik matahari di Utara Semenanjung ini.. Ventilation holesnya dibuat pada bentuk tingkap (Nako)..

Pelaburan yang mahal mungkin mencecah RM 400-500K?? Dengan populasi burung yang tidaklah sebanyak di Kedah, pelaburan ini mungkin akan mengambil masa yang lama untukmendapat pulangannya.. Bagi kita yang punya "limited" sumber kewangan..buatlah kecil-kecilan dulu.. tetapi buatlah di awal usia supaya sampai masa untuk kita pencen rumah kita mungkin sudah dipenuhi burung..Insha Allah..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments