Operasi Serupa... RBL Di Kawasan Kelapa Sawit - sama di Ulu Bernam

Teringat Pak Din pembinaan RBL diUlu Bernam, Sselangor yang kini telah punya banyak sarang. Baru 4 bulan beroperasi... milik kawan Pak Din usahawan Mara? Insha Alalh meraka juga akan berjaya seperti pic ini. Milik usahawan Cina di Bukit Selambau, Kedah... modus operasi serupa cuma reka bantuk berlainan.

Nampaknya mereka ini telah pun berjaya sebab banyak burung semasa Pak Din ambil gambar ini. Katanya ada 2 buah rumah seperti ini dalam jarak radius 2 kilometer sahaja.

Kenapa orang2 kita di sana masih berkerja sebagai kuli...buruh upahan ladang.?... kenapa anak2.. peneroka tak membantu?...ayah2 mereka seperti seorang kawan yang Pak Din kenali di Batu kurau.. Marilah kita sama2 berbakti pada ke2 ibu bapa yang berusaha membesarkan kita. Hanya indutri ini saja yg dapat membantu?.... kerana di hari tua mereka... tak perlu lagi membanting tulang mencari rezeki... seperti di hari muda dulu..membesar dan menyekolahkan kita.. Ambillah peluang di hari ini binalah sebuah rumah burung untuk mereka supaya kelak dapat membantu menambah rezeki di hari tua..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments