Bagaimana Memilih Kawasan Paling Strategik Untuk RBL2 Anda..


Bayangkanlah jika anda tinggal berhampiran dengan pekan yang dipenuhi dengan rumah burung yang telah lama beroperasi?? Apa yang patut anda buat?? Beli tanah atau rumah kedai yag berhampiran atau di pekan itu sendiri??

JANGAN.. KERANA PERSAINGAN
untuk memberikan rumah yang lebh sesuai adalah besar.. kawasan itu juga akan menawarkan harga yang berlipat ganda.. tak mampu mungkin kita mendapatkannya.. HARGA YANG MAHAL DAN KETENTUAN RUMAH KITA BERJAYA AMAT NIPIS..
Jadi apa yang kita patut buat??? carilah tanah yang jauh sedikit dari bandar atau pekan tersebut.. fikirkan jika dibandar di mana burung-burung ini mencari makan?? mendapatkan air?? Di mana mereka akan mendapatkan serangga yang diperlukan jika terdapat ribuan malah ratusan ribu ekor burung yang ada??

Tentunya di kawasan hutan, pertanian atau kawasan berumput yang di sekitar pekan/bandar tersebutkan?? Jadi belilah tanah di kawasan pertanian, paya atau mana-mana kawasan yang tak berguna untuk lain-lain tujuan!! tentu murahkan?? Mulakan membuat rumah di sana. Terdapat pelbagai kaedah yang membolehkan rumah burung anda dibina tanpa perlu mengeluarkan wang yang begitu banyak... Jadi fikirkanlah...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments