Apa Yang Menarik Dalam Projek RBL- Kita Yang Mereka !!!

Dalam Pembinaan sesebuah RBL2
kita perlu tentukan sesuatu yg menarik, mudah, kurang risiko dan cepat mendatangkan hasil. Bagaimana?.. Kawasan yg luas lapang, cantik dan jauh dari pencemaran, tenang dan jauh dari ganguan ciptaan manusia (seperti berhampiran tasik, kolam takungan dan tepi-tepi tebing sungai). Pembinaan sesebuah bangunan adalah ditentukan pada kos (budget) di mana-mna pun kita boleh
membina bangunan RBL2 dan dalam apa-apa lakaran rekabentuk yg kita buat. Bagi menjimatkan kos, jika ada kerangka bangunan terbiar adalah satu cabaran yang menarik. Cuma kita perlu mengadakan dinding yg sempurna dengan acessosaries yang minimum. (Contoh:- fikirkan bangunan yg terbengkalai/ buruk/usang). Perlu diingatkan bahawa burung layang2 tak pernah meminta rumah baru, papan baru pembiakan, garis-garis panduan pembinaan rumah atau sebagainya. Asalnya burung ini dari gua yg lembab dan usang (dulunya burung ini dipantau d bawah akta perlindungan hidupan liar) zaman telah berubah, merevolusikan ia ke zaman moden. Manusia juga yang berusaha mengada-adakan yang tercanggih?? termahal??? dan sebagainya.. Fikirkanlah...para usahawan.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments