Zinclom.. Telah Lama Digunakan Dalam Pembinaan Rumah Burung.


Di Tanah Merah, bahan zinclom telah lama menjadi bahan binaan rumah burung. Ianya ringan dan cepat dipasang bagi pembinaan di bahagian atas bumbung sesuatu bangunan.

Pembinaannya senang dari penggunaan bata. Bangunan sedia ada dapat menampung berat zinclom ini walau sebesar mana pun rumahnya tanpa menjejaskan kekuatan tapak bangunan.

Ianya juga kelihatan cantek dari bawah kerana pelbagai warna zinclom boleh didapati mengikut citarasa pelanggan. Ini dapat di suaikan dengan bangunan sedia ada tanpa perlu mengecatnya semula.

Ianya juga tak berkarat kerana telah disalut dengan anti-rust dan dapat mengelakkan daripada dinaiki/dimasuki musuh burung seperti tikus, biawak, tupai, ular, kera dan sebagainya...

Bahagian dalaman rumah juga lebih sejuk dibandingkan dengan rumah yang diperbuat daripada batu-bata. Kerana lapisan dalamannya dilapik dengan stereform khas yang dibina di kilang pada ketebalan 1-2".

ZInclom ini asalnya zinc/metaldeck yg telah dinaiktaraf qualitinya dengan ketebalan 0.28-0.30 mm dan Ianya boleh diorder mengikut saiz.


Pintu masuk senang dibuat mengikut kehendak pelanggan dan boleh ditebuk di mana-mana bahagian rumah yang telah dibina..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments