Tokey Daging Juga Tokey Sarang Burung

Gambar sumbangan teman dari Kubang Kerian

Pada 2007/2008 dulu pengusaha ini telah memulakan industri sarang burung layang-layang ini dan kini selepas dua tahun sarang burungnya sudah boleh dikutip.. Alhamdullilah seorang lagi pengusaha rumah burung Bumiputera telah berjaya mencapai sasarannya... Syukur kita seorang demi seorang usahawan bumiputera dapat kita paparkan di sini...Moga ramai lagi yang akan menyusul.. Rezeki diberikan oleh Allah Taala.. sesiapa juga boleh mendapatkannya.. Cuma ikhtiar saja yang diperlukan..

Kepada sesiapa yang punya budget berlebihan.. rebutlah peluang ini.. rezeki ada di mana-mana saja.. seperti burung layang-layang itu juga mereka mencari makan dimana saja ada makanan. Rezeki mereka juga ditentukan oleh Allah kerana mereka juga makhlukNya.. Tetapi berhati-hati..belajar dulu dapatkan ilmu mengenai industri ini..jangan cepat melatah!! Duit yang banyak jangan dibazirkan dengan rumah burung yang mewah!! kerana burung tidak meminta YANG BESAR DAN MEWAH... asalkan selesa dan memenuhi citarasa mereka...MASUK DAN BERSARANGLAH MEREKA..INSHA ALLAH.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments