Thanks to ????

Gambar sumbangan Saifswifts

Baru 2 tahun beroperasi.. kini sudah punya .??? kilo sarang ...ermmm beruntung pemilik bumiputera ini.. Lokasinya tentu menarikkan? Dalam masa yang singkat telah punya hasil yang lumayan.. Alhamdullilah Kita tumpang gembirakan?? Jikalau beliau menceburi bidang ini sejak 10 tahun dulu anggarannya WOW.. tentu dah hampir penuh bangunannya inikan??

Apakan daya...dulunya kita dihidangkan dengan kata-kata yang rumah burung ini berharga ratusan ribu ringgit untuk setiap satunya dan ada yang hingga jutaan ringgit..manalah mampu kita kaum bumiputra untuk membinanya.. Alhamdullilah kini baru kita ada kesedaran yang industri ini juga mampu milik bagi kita yang kekurangan wang.. MALAH tukang-tukang rumah di kampung-kampung juga sudah mampu membinanya walaupun tanpa banyak pengetahuan.. THANKS TO PERHILITAN YANG SEDIKT SEBANYAK TELAH MENYUMBANG KEPADA KESEDARAN INI...WALAU HANYA SEGELINTIR..SECARA LANGSUNG DAN TIDAK LANGSUNG..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments