Terima Kasih Damak...Sebuah Rumah yang Hampir Berjaya Di Pasir Mas..



Gambar kiriman teman kita di Pasir Mas.. Baru sahaja beroperasi selama ( ?? bulan) Pak Din rasa baru lagi kan Damak??

Pak Din teringat mulanya berkenalan hanya melalui e-mail.. katanya mula berkenalan dengan blog Pak Din dari seorang lagi teman.. juga di Pasir Mas.. Damak telah banyak kali menghantar email bertanyakan pelbagai soalan

Katanya Pak Din banyak membantu dalam pengurusan rumah burungnya..tetapi pada Pak Din yang penting tuannya sendiri perlu mencuba apa jua yang difikirkan menasabah.. untuk penambahbaikan.. Kini dengarnya sudah banyak burung yang bersarang di dalam rumahnya.. Mungkin Damak boleh memberikan sedikit tunjuk-ajar kepada kawan-kawan kita di sini untuk panduan supaya kejayaan dapat ditempah bersama... tak kira di mana jua kawan-kawan kita berada... Insha Allah.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

damak09 said…
Wasalam.. Terima kasih Pak Din.. Gambar yang saya hantar ni.. sebelum penambahbaikkan. Sekarang hampir 40% struktur luaran dan dalaman berubah... termasuk kolam air yang telah dikeringkan... Sarang burung saya mula beroperasi secara keseluruhan pada 12/09/2009. Antara tips yang perlu dilakukan ialah banyak bertanya dan membaca sebab banyak mazahab dalam sarang burung ni. Terima kasih Pak Din.
Unknown said…
Terima Kasih Damak atas komen yang diberi..Mungkin satu hari boleh hantar gambar terbaru...boleh sama-sama kongsi penambahbaikan..Insha Allah