Teknik Menjimat Binaan Rumah Burung- Econjaya Supermarket

Beginilah rupa kaum lain berusaha demi mendapatkan kekayaan dari anugerah TUHAN. Walaupun memiliki sebuah SUPER market namum di atas bangunan pun ada rezeki. Lokasinya di Pasir Mas, Kelantan. Apa kata PBT?....tak perlu pelan kan, siapapun boleh buat...cuma budgetnya ajer. Tak perlu tanah..menjimatkan.

Fikikanlah jika kita tiada tanah?..cuma ada kediaman bagimana?..lokasi menarik?..jangan tunggu lagi. Kos pembinaan sebegini di bawah RM 100k. Bila dah dapat hasil... kita beli pula bangunan bersebelahan di atas juga...bolehkan?? tentu menjinatkan.

Jika anda memiliki rumah kedai..jangan pikir panjang... lakukanlah pengubahsuaian di tingkat atas ...jadikan 2 tingkat di dalam. Gunakan dinding "Zinklum"..& steel strukture. Bebanan pada bangunan kurang, tinggi yang bersesuaian, selamat dari kecurian, cepat & nampak ringkas. Di mana ada usaha di situ ada kerjayaan..., Insha Allah Pak Din dapat membantu. Rumah kedai berharga RM 200 K - inshaAllah akan naik harga ke RM600 K.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments