Pasir Puteh...Emas Puteh Siapa Pemiliknya??

Lewat petang semalam Pak Din masuk ke Kota Pasir Puteh, Kelantan... Tak seperti di Tanah Merah...bangunannya agak suram... mungkin rata-ratanya dimiliki Kaum Bumi??? Alhamdullilah kalaulah ia betuL.. Disetiap jalan yang Pak Din lalu...ada kicauan bunyi burung layang-layang.. Syukur ada juga rumah-rumah burung disini..
Disebuah trafic light menuju ke Kota Baru.. Pak Din terpandang ke kiri...Ermmm besar juga rumahnya....disebelahnya kedai makan kaum Bumi... mungkin rumah ini juga milik kaum yang sama.. Kalaulah betul..Alhamdullilah... Kedengaranya riuh rendah dengan bunyi burung tetapi Pak Din tak nampak pula burungnya..Ditengok pintu masuknya...sudah ada dua buah pintu... mungkin ada baiknya pintu masuk ditebuk di dinding bagi menyenangkan burung masuk terus kedalam??? Pak Din harap pemiliknya tidak berhenti berusaha... Insha Allah akan ada rezekinya...Kalau dah ada...insha Allah akan bertambah lagi..JANJI JANGAN PUTUS ASA..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments