Lawatan Tapak Ke Kuantan..



Hujung minggu lepas Pak Din dalam perjalanan dari Kuala Terengganu ke Kuala Lumpur (setelah melawat dan melihat progress pembangunan rumah burung di Besut). Teman Pak Din di Kuantan telah meminta Pak Din melawat tapak rumah burung beliau sekeluarga yang telah di tambak tanah merah..


Tapak rumah ini terletak di kawasan kampung, hampir dengan bandar Kuantan (outskirt). Pak Din sampai di sini waktu tengah hari... Ermmm kelihatanya amat cantek sekali.. macam tapak pembinaan rumah sendiri.. Alhamdullilah dah siap dengan jalan masuk sekali.. Mengikut perancangan rumah yang akan dibina bersaiz 20'x30'x30'. Buatanya juga dengan penggunaan zinclom..Insha Allah.
Teman Pak Din sekeluarga meminta Pak Din memulakan pembinaan selepas hari raya nanti.. Insha Allah bulan Oktober/November akan boleh beroperasi.. jika tiada aral melintang.. Kawasan ini dahulunya telah Pak Din "check" kehadiran burungnya..Alhamdullilah banyak sekali yang datang..maklumlah kawasannya berhampiran pekan Kuantan yang punya begitu banyak rumah burung yang telah lama beroperasi..


Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments