Koperasi Usahawan Bumiputera Burung Layang-layang Gua

Pak Din menerima banyak pertanyaan bagaimana nak "join" koperasi Usahawan Bumiputrera Burung Layang-Layang Gua ini.. Jawab Pak Din entahlah.. mungkin ada borang yang telah diedarkan?? setahu Pak Din dulu masa kursus di Jabatan PERHILITAN ada di"offer" menjadi ahli kepada sesiapa yang berminat dengan bayaran RM 100 seorang dan saham RM 100 seorang juga... Katanya ramai juga yang masuk...

Mungkin kita boleh hubungi Setiausaha Koperasi??? siapa ya?? alamatnya??? Entahlah Pak Din pun kurang pasti.. TIADA HEBAHAN LAGI..Salah seorang teman Pak Din telah dilantik menjadi wakil bagi negeri Kedah.. Jadi Pak Din telah menalipon beliau untuk bertanya... Jawapannya BORANG BELUM READY!!! ALAHAI...LAMANYA NAK SEDIAKAN BORANG???? SUSAH SANGAT KER??

Pak Din mohon jika ada jawapan pada soalan dari ramai teman-teman di luar sana tolonglah beri jawapan di chat box Pak Din ni.. supaya semua orang yang melayarinya boleh tahu..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments