Berita Terkini dari Tasek Gelugor

Hari ini dalam keletihan memandu dari Guar Chempedak ke Bandar Baru Pak Din menerima panggilan dari teman lama di Sungai Petani... Dulunya kami sama-sama membina rumah burung. Masa itu Pak Din masih baru dalam bidang ini... tetapi dalam pembinaan..Pak Din banyak experience.. Jadi Pak Din menjadi penasihat kepada teman lama ini.. Setahun sudah berlalu..mulanya Pak Din membantu dalam pemasangna sistem audio.. Dari seekor dua yang masuk dan bermalam..kini banyak yang sudah bersarang..

Alhamdullilah rumahnya sudah banyak mengeluarkan hasil... tetapi masih belum dituai lagi...Syukurlah.. Pak Din tumpang gembira.. nantilah gambarnya akan menyusul kemudian..punya lama...gambar rumah teman ini juga sudah Pak Din tak jumpa cari..

Dalam perjalanan ke Bandar Baru tempat pembinaan rumah burung, Pak Din singgah di Tanjung Piandang..kerumah Hj Rahman melihatkan rumahnya yang Pak Din bantu ubahsuai dulu..burung yang datang kuang menarik..jadi Pak Din tukar bunyinya sekali lagi...ermm Alhamdullilah banyak burung yang datang dan masuk...bunyinya bersesuaian mungkin.. Rumahnya masih kurang berjaya..mungkin agaknya rumah beliar sedikit rendah dengan pokok-pokok yang agak tinggi disekelilingnya.. Alhamdullilah Hj masih berusaha menambah baik keadaan rumah beliau sepanjang masa.. Pak Din harapkan akan ada kejayaan kelak buat beliau.. Insha Allah..yang penting usaha dan doa..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments