Model Sama.Size Sama ..Milik Siapa?..Cuma Lokasi 1.5km


Rumah Kawan Pakdin... (Menarik... diambil dari jarak jauh dan kini telah berjaya menarik banyak burung sekarang)

ERmmm... industri ini tidak boleh dihalang sesiapa saja boleh menceburinya. Jika kita bina sebuah rumah ditapak A tidak ada sesiapa dapat melarang pihak kedua membina pula disebelah tapak tersebut kerana tanah kita mesti bersebelahan dengan tanah orang lain. Begitulah juga yang terjadi kepada teman Pak Din ini.. Beliau merupakan pioneer kepada industri ini di kawasan beliau.. tetapi tak lama.. biasanya bila pihak lain melihat akan sedikit kejayaan, pastinya yang lain akan membina rumah yang sama bersebelahan atau berdekatan.

Rekabentuk yg sama... size sama, harga sama cuma pemilik aje yang berbeza.. jika pemiliknya orang kita tentu lain... difahamkan pemiliknya orang "C". Kini menjadi persaingan pada kawan Pak Din... terletak di Air Putih, Pendang, Kedah. Mengikut pengalaman Pak Din jika pemiliknya sebangsa...sudah pasti bergaduh besar...begitulah KITA.. terlalu ramai "PHD"..

Di doakan moga kawan Pak Din berjaya.... dalam pemantawan semasa kawan Pakdin nampaknya telah berjaya juga. Bersyukurlah....kita.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments