Inovasi: mesin kabus


Bermacam inovasi boleh dibuatkan bagi menjimatkan kos? teman kita ini menggunakan machine vacuum cleaner untuk dijadikan machine penyembur..mungkin lebih murah? atau lebih mahal...tak tahulah Pak Din..Tepai mengikut teman Pak Din dari Tg Piandang ianya agak mahal tetapi kurang memberi kesan menurunkan suhu mahu pun meningkatkan humiditi rumah burung?? Enrahlah..
Walau apa pun inovasinya jika ia dapat meningkatkan humiditi dan menurunkan suhu tak mengapalah...kita perlu pandai menilai dan tanyalah kawan-kawan yang biasa menggunakannya..supaya pelaburan kita tidak sia-sia..dan yang ini hati-hatilah cara penggunaannya kemana penyemburnya dihalakan...kerana jika ke dinding..nanti mungkin membasahkan dinding dan kalau dindingnya kayu..mungkin menjadikan terlalu lembap..kalau dinding simen tak palah.. tapi jangan dihalakan kekayu pembiakan nanti berkulat. rosak sarangnya..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments