Impian ku hampir tercapai...



Terletak ditengah-tengah sawah di Kuala Kedah dan berlatarbelakangkan mercu tanda pekan Kuala Kedah-jambatan Kuala Kedah, telah terbina sebuah rumah burung berukuran 20'x20x'20'. Lokasinya amat strategik sekali. Pak Din sekali lagi diberi kepercayaan bagi membina rumah burung ini. Dari awal lagi pelbagai masalah dihadapi oleh Pak Din dengan susahnya membuat tambakan tanah dan meratakannya kepada mendapatkan pekerja..sehinggalah ketiadaan air bagi menjalankan kerja. Tetapi kini alhamdullilah iannya telah hampir siap.

Dijangkakan sebelum akhir bulan ini ianya sudah boleh beroperasi..Pastinya pemilik rumah ini ternanti-nanti pembukaannya secara rasmi...Walaupun kecil molek...tetapi..pastinya akan mendapat hasil dalam masa yang singkat disebabkan lokasinya yang amat strategik...Insha Allah..

Terima kasih bagi komen teman kita di Kangar yang tak sabar melihat rumah ini siap dan beroperasi...ERmmmm..membina rumah ini macam-macam masalahnya... pekerja lembap..rugi pada kontraktor kena bayar gaji lebih dari dijangkakan, barang diorder lambat sampai, keadaan cuaca yang kini hujan setiap hari juga dan pelbagai lagi... kelewatan diluar jangka...SEMUA TU MENJADI lambat pada tuan rumah yang tak sabar-sabar menunggu rumahnya beroperasi..TAPI INSHA ALLAH HAMPIR SIAP SEPENUHNYA SEKARANG..CUMA KEMASAN DALAMAN AKAN DIBUAT DALAM MASA YANG SINGKAT NI..

BAGI PAK DIN...SEMUA TU MERUGIKAN SEBAB HARGA PAK DIN AGAK MURAH.. UNTUNG TAK SEBERAPA...TAPI AKHIRNYA PAK DIN TERPAKSA REDHA JERLAH...UNTUK MEMBANTU PENGUSAHA-PENGUSAHA BARU KITA...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

Lampard said…
TAK SABAQ NI NAK TENGOK SIAP....