Ekonomi Meleset..Rumah Kedai Ku Bina Ku Jadikan Rumah Burung...



Sudah bertahun-tahun ku bina rumah kedai ku ini. Dulu ada juga yang datang menyewa kedai ku ini...Tokey kedai besi pernah menjadi penyewanya...tetapi dalam masa ekonomi meleset ini rumah ku ini terbiar kosong, kalau pun ada yang datang untuk menyewa...kadar sewaan yang diminta tak berbaloi untuk aku memberikannya..
Baru-baru ini aku mendapat ilham untuk menjadikannya sebagai sebuah rumah burung dengan harapan ia akan memberikan aku kejayaan. Dengan bermodalkan lebih kurang RM 100,000 rumah kedai ku ini diubahsuai dengan bahagian atasnya menggunakan zincklom.

Pemiliknya seorang bumiputra.. disekelilingnya
terdapat banyak rumah burung yang telah dibina. Terletak di Simpang Kampung Sala, Yan tempatnya agak strategik sekali.

Tetapi dari pengamatan Pak Din pintu masuk rumah ini kelihatanya menghadap ke belakang yang menghadap ke pokok yang tinggi..Erm sayang juga sepatutnya ia menghadap ke arah berdepan kamera Pak Din. Tak tahu siapa kontraktornya..Diharap pemilik rumah ini sedar akan kesilapan tersebut dan menukar hala pintu masuknya atau dibuka satu lagi pintu masuk menghala ke tanah lapang...Di doakan moga-moga burung mau masuk kerumah ini..Insha Allah.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments