Bukan Senang Nak Tarik Burung Masuk Rmah KIta..


Bukan senang nak bina rumah yang dapat memanggil burung datang apabila pelbagai bentuk rumah dibina di sebelah menyebelah rumah kita.. Dah tu bukan kita boleh larang kan apabila rumah kita sudah ada burung datang jiran kita pun nak buat juga rumah berhampiran rumah kita..

Tapi yang penting kita kena usahakan macam mana nak tarik burung datang ke rumah kita. Lihat saja gambar-gambar disebelah..satunya.. dah siap dia panggil..tak ada usaha lain untuk menarik burung...tapi lihat pula gambar di bawah.. Usaha dibuat untuk menyejukkan rumah beliau dan kemudiannya dibina pula satu struktur untuk meninggikan speaker untuk menarik burung yang jauh datang kerumahnya..


Dilihat di atas rumah ini terdapat banyak burung yang datang menjenguk.. Masuk ke tidak itu perkara kedua.. sebab bukan senang kan nak pindahkan burung yang sudah ada rumah.. Jadi jangan rungsing kalau rumah kita belum berhasil.. usaha dan usaha dan usaha tanpa penat lelah..dan jangan lupa berdoa dengan lebih giat dan banyakkan solat dhuha untuk mohon lebih rezeki..insha Allah akan ada rezeki buat kita selagi kita berusaha..


Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments