Berita Jam 1.30 TV3


Jam 1.30 tgh di TV3 tadi dilapurkan tentang aduan gangguan perusahaan burung layang-layang gua di Jalan Tun Perak, Alor Setar. Aduannya mengenai bau najis dibahagian atas bangunan di mana dibawahnya pelajar-pelajar tinggal dan belajar. Bau busuh di siling dengan najis dan hama menyebabkan pelajar terpaksa menghidu dan menyebabkan gatal-gatal kulit dan alahan. Ini ditambah pula dengan burung merpati yang tinggal di atas bangunan tersebut.

Pak Din ada membuat posting tentang perkara ini di dalam posting yang terdahulu..Bangunan burung layang-layang ini telah beroperasi sejak 8 tahun dulu. Mungkin ini satu pengajaran pada kita yang ingin membuat rumah burung di atas rumah kita sendiri..pastikan segala najis dan kotoran kelak tidak menembusi rumah tinggal kita...supaya perkara yang sama tidak terjadi kepada anak-anak kita..Kebersihan rumah burung kita juga amat penting dijaga supaya anak-anak yang punya penyakit asthma tidak menderita kelak...gara-gara kita mencari duit lebih!!

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments