sambungan....perjalanan Pak Din 28 April 2010

Jam 7.00 pagi Pak Din meneruskan perjalanan ke Besut..ingat Pak Din Besut tu dekat ajer...rupa-rupanya hampir ke sempadan Kelantan/Terengganu...di sepanjang perjalanan Pak Din menafaatkan dengan mengambil gambar-gambar sekeliling..terutamanya kehadiran rumah-rumah burung untuk tatapan kita bersama....Sayang seribu kali sayang terdapat begitu banyak tanah-tanah lapang yang tidak digunakan!!! Mungkin penduduknya tidak punya modal untuk membina rumah burung atau tidak punya kesedaran tentang kepentingan rumah burung ini.. Melihat kepada rumah-rumah penduduk di sini...mungkin kekurangan modal..SAYANGKAN..??
Perjalanan ke Besut mengambil masa sehingga hampir 6 jam..sesampai di Besut Pak Wan.... sudah pun sedia menunggu...dengan makan tengah hari lagi...ermmm...LANGKAH KANAN!!!.. tapak rumah burung yang dicadangkan amat cantik sekali..rata, dibelakang rumah Pak Wan..tuan rumah bakal pengusaha baru..Dua anaknya yang berada di Alor Setar dan Jepun mengeluarkan modal...Insha Allah akan Pak Din bantu bina bermula awal bulan Mei ini.. Hasrat mereka membina sebuah rumah berukuran 20'x30'x3 tingkat.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments