Rezeki Di Pagi Hari...........

Dalam perjalanan pagi ini Pak Din sengaja melalui jalan mini tar dipendalaman Pekan Sg.Limau menuju ke Yan (dari Arau). Oooo...rupanya ada sebuah rumah yang asal pembinaannya direkabentuk menggunakan bata 2 lapisan. Pak Din lihat tuan rumah ini telah mengubahsuai keseluruhan dinding dengan menutupnya menggunakan 4' x 8' asbestors dan dijadikan lapisan ke 3 dinding, untuk menambah kesejukan. Beruntung burung-burung di sini tuannya sanggup membelanjakan banyak wang untuk pembaharuan dan membantu percepatkan pembiakan burung-burungnya.
Mungkin anda dapat fikirkan untuk ubahsuai rumah lama anda begini? Pak Din melihat disekeliling dan ke atas rumah itu dan tersenyum gembira melihat begitu banyak burung berterbangan diatasnya...tentunya tuan rumah itu begitu gembira sekali, seawal 7.30 pagi sudah banyak burung yang datang??? atau yang keluar dari rumah itu untuk mencari makanan???? HANYA TUANNYA SAJA YANG TAHU....
Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..
.

Comments