Kuala Perlis Kini Terkenal Sebagai Kubu Burung Layang-Layang

J

Jika anda bercuti bulan depan dan bercadang untuk ke Pulau Langkawi melalui Kuala Perlis, jangan lupa tolek-tolek @ dongak keatas. Pasti anda akan ternampak 90% daripada rumah kedai di Kuala Perlis didiami burung. Bank menyewa ditingkat bawah, burung pula menyewa di tingkat atas. Kini K. Perlis merupakan pengeluar sarang burung utama bagi Negeri Perlis Indra Kayangan....eemmm sesuai dengan galaran. Tak silaplah para cerdikkiawan kita beri nama dahulu.(Jumlah 45 buah rumah kedai bertukar wajah). Hasil Negeri ?...dan sumber utama negeri / pelancungan). Pakdin syorkan anak jati Perlis ikut sama di mana jua anda berada ..
Di waktu tengah hari jika anda pergi makan di salah sebuah kedai makan Ikan Bakar ditepi jalan besar menuju ke Kuala Perlis-Arau..lihatlah disekeliling..pastinya bunyi burung saja yang kedengaran..dan banyak burung berterbangan di atas bangunan-bangunan di sini..
Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments