Alhamdulillah Rezeki Bakal Ada- Bersyukur & Bersabar Petua Kejayaan.


Alhamdulillah.....dan bersyukur.....pagi2 lagi rumah kawan Pak Din ini kelihatannya begitu banyak burung masuk dan keluar. Sama-samalah kita bersabar dan berdoa pada yang Esa.... Di mana kita berada...Rezeki bakal menjelma jika kita sentiasa bersyukur...Rumah ini baru siap dibina selepas Hari Raya Haji 2009. Insha Allah dalam masa dua tahun hasilnya bakal dituai..
Terdapat sesetengah orang "konsultan" yang mendabik dada mengatakan beliau lebih "terer" dalam memanggil burung masuk dan bersarang di dalam rumah yang dibinanya..sehingga memberi janji 100% rumah yang mereka bina bakal dihuni burung dalam masa yang singkat...YAAA.. mungkin ada dikawasan yang tiada rumah lagi.. tetapi ramai orang "kita" yang terkena.. dengan belanja berpuluh ribu ringgit, even beratus ribu ringgit... seekor pun tak der masuk atau cuma tiga empat ekor... Itulah yang selalu Pak Din katakan..kita cuma dapat merancang..tetapi Yang Maha Kuasa yang Memberi.. Yang Penting kita berusaha..dan berusaha!!!!
Hubungi Kami: 013-4861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments