Jasa Mu Dikenang...Hadiah Anak Kepada Bapa..seorang Petani "Lama" ...

Sebuah Jambatan, Pintu Gerbang & Sebuah Bangunan sedari jauh menyerupai sebuah kubu perang di zaman silam terpampang indah dan menjadi kebangaan dan mercu pintu masuk ke Pekan Kuala Kedah, Kedah. Emmm..tentunya bernilai jutaan ringgit....terbina entah bila.... mungkin di zaman pemerintahan terdahulu..
Berhampiran dengan mercu tanda ini, di kawasan sawah padi yang terbentang luas kini bakal terbina sebuah rumah burung berukuran 20' x 20' x 20' milik seorang usahawan baru, seorang petani berusia 72 tahun.
Anak beliau telah mengikuti blog Pak Din dan tertarik untuk membina sebuah rumah burung sebagai hadiah kepada Ayahnya...sebagai mengenang jasa ayah yang telah tua dan berkerja keras bertahun-tahun lamanya sebagai pak tani...Ayahnya telah mengimpikan sebuah rumah burung seperti yang dimiliki oleh pengusaha-pengusaha disekelilingnya..
Bagi merealisasikan impian ayahnya, beberapa minggu lepas beliau telah menalipon Pak Din menyatakan hasrat beliau untuk membina sebuah rumah burung..Pak din ditemukan dengan ayahnya bagi membincangkan tapak dan pembinaan rumahnya itu... Pak Din kemudiannya telah diberi kepercayaan bagi membina rumah tersebut..InshaAllah akan menjadi kenyataan dalam masa terdekat ini.
Pak Din percaya kawasan untuk pembinaan ini amat sesuai sekali dan berharap dan berdoa agar Allah akan memberi satu lagi kejayaan kepada usaha kami ini...





Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments