Kenapa Rumah Ku Tidak Di Gemari Burung.....!!!!

Emm.... semalam Pak Din tersangkut di dalam "Jam".. Jam 4.30 petang sampai juga Pak Din ke Bangi dan ke destinasi yang dituju (Eco-golf Resort). Teman baru Pak Din telah sedia menunggu.
Pak Din dibawa ke sebuah dusun, di sini rupanya ada sebuah rumah burung (milik seorang usahawan wanita). Rumahnya ini bersize 20'x40'x 3 tingkat. Pak Din dibawah masuk kedalam dan memanjat sehingga kebumbung. OOOoooo.....berpeluh juga Pak Din, panas sekali di dalamnya. Daripada pengamatan Pak Din dan berdasarkan informasi daripada Teman Pak Din tersebut, terdapat beberapa tompokan najis burung di dalamnya. Alhamdullilah pastinya ada beberapa ekor burung yang sudah bermalam didalamnya...Rumah ini telah dibuka dengan rasminya pada bulan November 2009 yang lepas, dah hampir 6 bulan.
Pada Pak Din banyak perkara yang perlu diubahsuai. Untuk memulihkannya Teman Pak Din mungkin perlu mengeluarkan duit lagi bagi mengubahsuai sistem bunyi dan suhu/humiditi dan pintu masuknya. Mengikut pengalaman Pak Din burung layang-layang ini susah untuk turun ke tingkat bawah apabila pintu untuk turun ketingkat tidak "straight".
Insha Allah jika diberi mandat, Pakdin akan berusaha membantu berdasarkan pengalaman.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments