Dua Beradik Berlumba-lumba Menjadi Usahawan

Dua rumah burung ini dibina sebelah menyebelah oleh kontraktor yang sama (?) satunya telah siap tetapi masih belum beroperasi.kedua-duanya berukuran 20'x40'x3 tingkat. Rumah burung ini dikatakan milik 2 adik beradik yang masing2 berlumba-lumba untuk menjadi usahwan pengusaha sarang burung yang berjaya. Mungkin keduanya mempunyai tapak rumah yang bersebelahan jadi...apa dayakan? Rezeki diberi oleh Yang Maha Kuasa...Kita lihatlah kelak siapa yang berjaya dahulu..MUNGKINKAH KEDUA-DUANYA??.Ermmm....dua-duanya bersebelahan..dan berdekatan..Syabas moga-moga berjaya ke anak cucu. Kedua-dua rumah ini dibina ditepi sawah padi di Mukim Sala,Yan, Kedah.
Tapi nasihat Pak Din untuk lebih cepat berjaya...binalah rumah burung kita berjauhan antara satu sama lain...supaya TAK PENING BURUNG YANG DIPANGGIL....MANA SATU RUMAH YANG NAK DIMASUKI..DAN TAK PENING TUAN RUMAH MEMIKIRKAN RUMAH SIAPA DULU YANG AKAN MENCAPAI KEJAYAAN...
Hubungi Kami: 013-4861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments