sambungan...FAQ

Tanya lagi..dimana pelaburan yang kita akan buat? BErapa banyak pelaburan yang benar-benar perlu supaya kita tak membazir wang yang banyak
Ramai diantara kita hanya menerima sahaja pandangan pihak konsultants yang mempunyai agenda tersendiri (sebanyak wang yang dapat dibuatnya daripada kita) Pihak kami banyak menerima aduan..untuk membina sebuah rumah burung misalnya kita terpaksa membuat hutang sehingga RM 250,000. ?Masuk di akal???
Tentunya tidak...rumah untuk kita duduk pun baru RM 50,000, untuk burung berkali ganda??
Daripada jumlah tersebut, RM25,000 adalah untk konsultants...ermmm...itu konsult n kons tu..
Rumah yang dibina siap, burung entah kemana, duitnya lesap dan kita hanya menanggung hutang pada tahun ke 2...RM 2,000++ sebulan? HAH mana kita nak cekup tu?
JIka diikutkan kebiasaan yang ideal..memang kita boleh mengutip hasil selepas 1-2 tahun..TETAPI jika rumah kita telah mula dihuni pada tahun pertama..kalau tak..macam mana???
Itu yang kami katakan...selidik secara terperinci dulu sebelum memulakan pelaburan supaya kita berjaya akhirnya..
Duit hutang yang kita dapat jangan digunaka seluruhnya untuk buat rumah burung..simpan sebahagiannya untk bayar balik hutang untuk tempoh sekurang-kurangnya 6 bulan pertama...JADI TAKLAH KITA SEMPUT MEMIKIRKANYA KELAK..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments