Cemas, Risau dan takut.....

Itulah perassan Pak Din apabila siap sesebuah rumah yang Pak Din bantu samada bina, ubahsuai atau pun just pasang sistemnya sahaja. Mana taknya ada juga rumah yang Pak Din bantu beri khidmat nasihat tapi tak masuk...silapnya pintu masuk menghadap ke pokok dan sekelilingya banyak pokok. Pak Din cuba nasihatkan supaya pokok yang disekitarnya ditebang tapi tuannya tidak mahu berbuat demikian...APAKAN DAYA PAK DIN kami sekadar beri khidmat nasihat..FRUST JUGA KAMI..TAPI tengok ajelah..
Tapi alhamdullilah kesemua yang kami bantu telah capai kejayaan kebanyakkanya ketahap 4 di mana burung telah mula tidor didalamnya. Nak tunggu bersarang kenalah bersabar sikit maklum kebanyakkan rumah baru beroperasi..Pembinaan diperingkat awal hampir keseluruhannya dah bersarang..
Apa yang paling Pak Din happy sekali ialah bila telah siap, esoknya ada panggilan...GEMBIRA..rumah mereka telah dimasuki banyak burung..dari seekor...kepada berpuluh-puluh..ke ratus-ratus macam peluru..dari satu sarang kepada sepuluh begitulah berita-berita gembira yang Pak Din terima..bukan setakat dari Kedah tapi merata-rata..

Hubungi Kami: 013-4861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments