Rumah berukuran 20'x60'x20' plus 20'x15'x30'

Rumah Burung 2+1 Tingkat Milik Usahawan Tani Di utara Kedah

Rumah 2+1 ini telah dibina sekitar awal 2009'an tetapi telah diubahsuai sebanyak 2-3 kali dengan penambahbaikan bagi mendapat pulangan terbaik. Kos terkini dengan pengubahsuaian tersebut telah mencecah RM 110,000.00. Nasihat kami jika burung telah mula bersarang didalam rumah anda, gangguan perlu diminimizekan supaya yang diharap kecapaian sementara yang digendung tidak keciciran. Jangan disebabkan kita inginkan hasil yang banyak, burung yang ada merajuk dan terus berpindah ketempat/rumah lain.
Berhati-hati dengan nasihat yang diterima oleh anda! kadang-kadang mungkin merosakkan apa yang kita sudah dapat. Ingat, jangan terlalu ghairah untuk mendapatkan pulangan yang lumayan! yang ada kita melepas...SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN!
Jika masih ingin membuat penambahbaikan, buatlah dengan teliti. Waktu/ masa penambahbaikan perlu hanya pada masa-masa tertentu supaya burung-burung yang sediaada tidak terganggu. Penambahbaikan juga janganlah dibuat dimusim pembiakannya.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments