Anda punya rumah lama yang tidak digunakan?

JIka tuan-tuan atau puan-puan punya rumah lama yang tidak digunakan, jangan biarkan ianya mereput begitu sahaja. Semak kembali di mana ianya berada. Di kawasan sawah? kawasan pertanian, kawasan rumput yang lapang? Atau jika tuan-tuan punya rumah pusaka yang tidak diingini oleh adik beradik tuan/puan, belilah ia dan jadikan ianya sebuah rumah bureung. Insha Allah ia boleh diubahsuai untuk mnejadi sebuah rumah burung yng berjaya.

Anda tidak perlu mempunyai modal yang banyak untuk mengubahnya dari sebuah rumah yang menyakitkan mata memandang kepada sebuah gedung wang yang mendatangkan hasil lumayan. Fikir-fikirkanlah. Hubungilah kami mungkin kami dapat membantu anda menjadikan rumah anda sebagai satu sumber pendapatan yang tidak memerlukan modal yang banyak.

Jika anda adalah seorang tukang rumah atau saudara mara tuan-tuan merupakan seorang tukang rumah, anda boleh membuat pengubahsuaian yang memakan kos yang paling minima. Ada yang mengubahsuaikannya hanya dengan kos kurang dari RM 5,000. Dengan tambahan antara 3,000 hingga 5,000 kami boleh membantu anda menjadikanianya sebuah rumah burung yang berjaya..insha Allah.

Comments